مظلومی: با وجود خسته بودن ولی نفت رو بردیم !

مظلومی: با وجود خسته بودن ولی نفت رو بردیم !




 

 


مظلومی: با وجود خسته بودن ولی نفت رو بردیم !


تاریخ : شنبه ،
26 آذر 1390

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با اجراي خوب برنامه‌هاي تاکتيکي توانستيم نفت تهران را ببريم، اما استقلال براي نيم فصل دوم بايد تقويت شود.


پرويز مظلومي پس از پيروزي 2 بر صفر تيم فوتبال استقلال برابر نفت تهران اظهار کرد: بازي سختي پيش رو داشتيم چرا که نفت در بازي‌هاي گذشته‌اش قدرتمند ظاهر شده بود. اين تيم تاکتيک‌پذير بود و روي ضد حملات خيلي خوب کار مي‌کرد. طبق برنامه‌اي که ما داشتيم سعي کرديم اولين گل بازي را هرچه زودتر به ثمر برسانيم تا به نوعي جلوي ضد حملات اين تيم گرفته شود چرا که آن‌ها در چنين شرايطي جلو مي‌کشيدند. همين هم شد و ما به هدف‌مان رسيديم و در اين بازي پيروز شديم.

وي افزود: نفت البته در دقايقي خيلي خوب ما را تحت فشار قرار داد. به هر حال استقلال در حدود يک هفته سه بازي سنگين را انجام داد. بازيکنان ما در اواخر بازي نشان دادند که مقداري خسته ‌اند و اين خستگي را از بازي‌هاي قبل در وجودشان مي‌بينند. در فواصل بين بازي‌ها فرصت زيادي براي تمرين‌هاي تاکتيکي نبود اما با اين حال بازيکنان استقلال در اين مسابقه خيلي خوب کار کردند.

مظلومي با بيان اينکه تمرين‌هاي تيمش سه روز تعطيل خواهد شد گفت: با توجه به اينکه ما 9 دي در جام حذفي بايد برابر تيم شهرداري ياسوج قرار بگيريم، تمرين‌ها را از چهارشنبه از سر خواهيم گرفت تا بازي با ذوب آهن در پلي‌اف ليگ قهرمانان آسيا چند بازي بايد انجام دهيم و برنامه‌هاي زيادي داريم.

سرمربی استقلال با اشاره به جدايي وليد علي و کرار جاسم از ترکيب تيمش تصريح کرد: با توجه به جدايي اين بازيکن از استقلال درصدد هستيم در نيم فصل تيم را تقويت کنيم. جدايي وليد علي قطعي است و کرار جاسم هم به خاطر همراهي تيم کشورش در بازي‌هاي کشورهاي عربي هنوز به استقلال نيامده اگر او هم نيايد، بايد قطعا به جايش بازيکن بگيريم. اميدوارم مقررات سازمان ليگ براي انجام اين کار به ما اجازه دهد که بتوانيم دو جايگزين مناسب براي آن‌ها داشته باشيم.

وي از حضور دو بازيکن خارجي در ايران طي هفته جاري خبر داد و گفت: دو بازيکن خارجي در خطوط دفاع و حمله مد نظر داريم که چهارشنبه وارد ايران مي‌شوند و اگر امکانش باشد آن‌ها را جذب کنيم. ما با توجه به مصدوميت‌هايي هم که داريم کمبودهايي را در ترکيب احساس مي‌کنيم و با توجه به رقابت‌هاي سنگيني که پيش رو داريم بايد خيلي خوب استقلال را در روزهاي آتي تقويت کنيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل